Fredag!

Hej mina vänner!

Hemma efter en lång dag, veckan har gått i en rasande takt och nu är det äntligen fredag och det betyder "Massa mys"♥
En sak jag vill införskaffa är en " one piece-jump in " så härliga!



Antingen denna.

Eller denna.


Nu tillbaka vad som hänt under dagen.
På svenskan skulle vi forska om något djur så valde jag näsapan för dom är så oerhört fula. Skulle då fixa bild, hittar en som ser bra ut "trodde dag " och läraren skriver ut den. När den väl var ut skriven ser jag att denna är inte rumsren! haha så jag skrev ut en mer neutral bild.
Men resten av dagen har varit helt okej. Idrotten var extra hård idag men när vi väl var klara kändes det jävligt bra. Nu ska jag ta och äta sen slänga mig i soffan.
Jag återkommer :)

Dagens outfit....


Tights-HM, Blus-Gina Tricot, kofta-Lindex.


Kommentarer
Postat av: Emma

Den översta one piecen vill jag ha! Hittade bara ingen bra bild på en sån till min blogg, men den är jättefin! :D

2011-03-04 @ 17:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0