Blir galen......

Hej mina kära vänner.
Har inte hunnit blogga idag. Men denna Måndag har varit ovanligt seg och lång vet inte varför men så kan det vara. Efter skolan gick jag hem och åt satte mig och pluggade till 5 sen åkte jag hem till min pappa. Åt lite mat och tror ni inte att köket är stökigt igen ja det höll i 24 timmar inte dåligt......
Efter maten fortsatte jag plugga lagom trött på det. Tror ni inte jag läser sen att vi har 10 frågor av nästan 90, tack!
Varit mycket bra tv ikväll, först familjen anorlunda sen en unge i minuten. Sen var det Big Brother som jag hade tänkt se ikväll. Men nix syrrorna har tagit över tv-rummet och de andra på dåligt humör tjooho vad kul. Av 8 st i familjen som vi då är hos pappa så var det jag som blev nattugglan i huset. Otur....
Tänkte jaha men då får jag väl ta och passa på att blogg lite. Tar ett kliv in i mitt så kallt sovrum som är ihopsatt av garderober (så är det när man är äldst i familjen och är ett helt fotbollslag ) och flyger i backen. Då har någon person satt in 3 svarta sopsäckar precis där jag ska gå. Inte planerat, vrider foten fel AJJ som fa* och så fortsatte jag med min ramsa. Väcker halva familjen och dom blir på ännu bättre humör. Det var nog dags för mig att krypa ner i säng och bara vara helt tyst. Blir så irriterad! 
Nä nu ska jag sluta klaga och ta en dejt med kudden. Kan nog vara en bra idé så man vaknar på gott humör för det är inte på topp just nu kan jag meddela. Sov så gott ♥ kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0