Det var inte igår!

Hej kära ni, var ett tag sedan nu. Har varit fullt upp i skolan osv, med andra ord kan jag säga att 8:an är ingen dans på rosor dock förväntade jag mig inte det heller...något som har kliat i fingrarna är att blogga. Och min mobil och de har inte fixats än så det får bli bilder från webbcamen men det får duga sålänge.
Idag är det Onsdag och det betyder att det är träning. Ska kila iväg om si sådär en kvart.
Dagen för övrigt har varit kanon, fint väder. Biologiprovet imorse gick bättre än förväntat eller ja det kändes så sen hur resultatet är återstår att se.
Tittade på simpson sista timmen, finns inget sjukare man kan kolla på. Det är verkligen så långt ifrån verklighet man kan komma hahah
Vi hörs senare ikväll tycker jag, kram på er♥

 


Kommentarer
Postat av: JC&SAUER

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

2011-10-12 @ 18:22:47
Postat av: frida briggner

snygging!! <3

2011-10-12 @ 20:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0