Fredag!!

Klockan slog precis halv 10 och jag har landat i soffan hos far min. Varit en riktigt mysig dag. Åkte till Lund med Louise vid halv fyra, gick runder i olika affärer. Hitta ett jättefint panband som var som en halv mössa med rosett, dock köpte jag inte den, tyvärr. Mitt kort är ur funktion. :) Louise hitta ett par ur snygga jeans och tröja, vacker tjej! Kom hem runt sextiden, mötte upp mor min och gick och åt på jernkällarn. Blev kycklingfilé, klyftpotatis, smörstekt svamp och pestosås och världens godaste glace! Slängde i mig maten sen stack iväg och hämtade Emmy på Jägers. Stort leende på läpparna hade hon kan jag meddela. Dagen för övrigt har varit bra, gjorde fysikprov. Skrev tre sidor på den sista sidan, var lide nöjd. Tänkte det här gick ju bra. Bara det att jag man kunde bara få 1 poäng på den frågan. Lyckat ju haha Spelade basket på idrotten, haha helt galet. Och min träningsvärk är inte att leka med, kan knappt gå ju! Nu ska jag ta och mysa med familjen min. Ni som ska till Jägers får ha det kanon, och ni andra med! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0