Gokväll mina vänner!

Pillat och hållt på med min nya mobil hela kvällen, som jag saknat den!
Spelas wordfeud 24/7 och lite facebook på det, kommer ta över ens liv nu haha
Har hunnit med att göra lite läsförståelse också och en uppsatas som ska vara som en insändare till en tidning.
Skrev om rökning, blev kanon tycker jag.
Nu sitter jag och kollar lite kläder på H&M, får bli shopping i helgen. Måste hitta något till Josefin också, tjejen fyller år på söndag. Här har ni hennes blogg http://josefinsauer.blogg.se/ :)

Imorgon är det onsdag, det betyder att det är träning vid sju tiden. Annars har jag väl inga storslagna planer för dagen.
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, måste läsa ut min engelskabok. Ska in med en recension på torsdag.
Godnatt kära vänner, sov så gott♥

 
Outfiten idag: jeans från gina- 499 kr, skjorta från Esprit.
Enkel men stilren outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0