Klor är farligt för hjärncellerna!

Då var det fredag mina vänner! Sååå efterlängtat! Dagen har gått ovanligt långsamt tycker jag....Idrotten simmade vi, gick jättebra förutom att jag tror jag svalde halva bassängen. Har vatten i öronen och tror fan att kloret har gått upp i hjärnan och rensat allt. För jag fick totalt hjärnsläpp på so:n. Svarade på frågorna så gott jag kunde, lämnade in och läraren tittade. Hennes min sa så mycket haha asså jag kunde inget annat än att skratta.... Jag har precis packat, blir snart hämtad och åker ut till pappa över helgen. Får se vad som händer där. Dock blir detta en helg där jag kommer plugga, plugga, plugga lite till och plugga igen. men vi höres senare ikväll, ha det så bra mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0