Lördag!

Precis landat i hemmet, varit riktigt aktiv idag.
Har som sagt varit i Lund för massa shopping. Hittade allt jag skulle ha och mycket mycket mer hmmm blev ingen billig tur. Kan lägga in bilder på vad jag köpte imorgon.
Kom hem vid fyra och då åkte vi till city gross för ännu mer shopping. Pungråttorna skulle ha halloween grejer, köpte även en jättefin lykta till min morfars grav.
Så vi åkte direkt upp till Lyby och gjorde fint och tände ett ljus, blev hur fint som helst. Var helt svart på kyrkogården, men vid min morfars grav finns nu ett ljus som lyser som en stjärna.
Tyvärr blev inte denna skäggiga gubbe så gammal, han fick cancer för tre år sedan och dog i Januari för snart två år sedan.
Nu ska jag ta och äta lite sen packa upp mina fynd för dagen♥ Ha en fortsatt bra lördag, kram

/Eran Vicky


Pungråtta nummer 1!

 



Pungråtta nummer 2!



Ja det blev en del kläder som fick följa med hem. Glad tjej här! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0