Måndag

Måndag idag då.
Har varit en helt okej dag, började med svenska. Lite läsförståelse där sen hade vi hemkunskap i två timmar där vi bakade pizza.
Bra frukost där för mig, got var det i alla fall.
Efter det var det långlunch, so och avslutade med matte.
Kom hem vid halv fyra tiden, satte mig med läxor och såna tråkiga stuff.
Magen började kurra efter allt tänkande så kände för att exprimitera lite. Tog gårdagens potatismos blandade i två är sen plattade jag ut det som små plättar på stekjärnet. Stekte dom till det blev en knaprig yta på båda sidorna.
Resultatet då kan man väl säga att det inte är bästa jag gjort eller det snyggaste men det slank ner och mätt blev jag.

Klockan är kvart i åtta och jag är redan jättetrött, inte så konstigt efter denna nattens sömn. Ska i alla fall se klart True Talent sen tar jag en dejt med kudden.

Dagen outfit består av svarta vyxor från Veromoda, höga i midjan med snyggt blixtlås baktill-330 kr. Blå T-shirt också från Veromoda- 100 kr.
Tänkte jag lägger upp vad jag har på mig varje dag nu så får ni samtidigt se vad jag köpte i lördags när jag var och shoppa. Hoppas det blir bra :D
Hoppas ni haft en jättebra dag, kram♥





Inte den bästa bildkvaliten, sorry :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0