Tips och idéer?

Precis landat i sängen, sänglampan tänd, kläder lite överallt ( en tjej här som inte använder sin garderob så himla flitigt), gatulampan lyser in genom fönstret. Mysfaktorn kunde ha varit högre men detta är helt ok. Lyssnar på det roande suset från elementet...som snart ska leda mig in i en djup härlig sömn....

Haha nej från det ena till det andra. Imorgon blir en tuff dag, som sagt detta jädra prov ska bli gjort. Har lagom ont i magen över detta. Får hoppas dom andra lektionerna flyter på som dom ska annars vet jag inte vad jag gör. Börjar i alla fall morgonen med lite träning hos sjukgymnasten.

Slutar klockan två då jag ska sätta kurs mot Crazy disc där jag ska hämta ut min efterlängtade nya telefon! Tjooho :D och detta bidrar då med att jag kan fotografera varje dag och filma. Så mer bilder kommer det bli.

Har ni några tips, idéer och önskemål om vad ni vill läsa här på bloggen? Tell me! <3

Godnatt/ eran Vicky


Kommentarer
Postat av: zainab

video och mer foto (: <3

2011-10-18 @ 17:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0