Tisdag!

Tjenare! Vilket skitväder det är idag. Hade inte en ända torr fläck på mig när jag kom hem kan jag meddela. Slutade vid kvart i två, men satt och gjorde engelskaprovet till prick. Känns inte dåligt men känns inte bra heller. Men ganska säker på att jag blir godkänd, och då är jag nöjd
!
Var som sagt hos sjukgymnasten på morgonen och fick lite massage och fick nya övningar jag ska göra.
Kunde inte träna som jag skulle, har åkt på förkylning och har ett ständigt tryck på lungorna.
Får se hur detta kommer utvecklas.

Sen var det dags för idrott, trodde jag...Vi hade simining som jag inte hade fått reda på. Så fick byta om snabbt, springa till salen, i regnet. Bara det att det var låst så jag fick springa in på badet och säga till Jenny. Tillslut kom jag i alla fall in. Efter en himla massa springande! Så idag har jag haft idrott med killarna från 8 c6d. Skönt med lite omväxling hahah
Kommer hem och ser att det ligger ett brev till mig, dock inte ett sådant tråkigt brev som brukar innehålla massa räkningar utan ett roligt brev. Och i detta brev fanns ett presentkort på H&M från underbara Anna, Håkan och Jycke. Så glad jag blev,dom vet precis vad man vill ha!
Nämligen så att det har kommit in så galet mycket snyggt på H&M så det är inte klokt! Något jag måste införskaffa är ett par gummistövlar, Elin har varit smart nog och gjort det. Snygga är dom också!:)

Ett par Hunter hade varit perfekt, dock lite dyra....

Hunter Regent gummistövel-1495 kr         Hunter Orginals gummistövel-1249 kr



Då kan kanske ett par tretorn skulle funka..



Tretorn Kelly Sassafras brown
gummistövel- 469 kr                             Tretorn Längta gummistövel-595 kr




Eller dessa drån Din sko- 399 kr


Kommentarer
Postat av: Elin Mårtensson

ja snälla köp gummistövlar ! då blir jag inte den enda :D

2011-10-18 @ 17:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0