Torsdag


Trött tjej här som sitter och pluggar fysik, men inte blir jag klokare för det :)
Spelat innebandy idag i två timmar och jag känner hur träningsvärken smyger sig fram. Mitt högra ben och knä är helt blått och svullet efter alla smällar dom senaste dagarna. Tuff vecka asså, fett med ös och action haha
Efter 10 sekunder efter vi börjat spela plattar jag till bandybollen hmm alltid en början....
Har varit en jättebra dag, känner mig lagom mör. Bara på det imorgon igen
Inte så mycket outfit att visa för dagen, träningskläder har varit det aktuella.
Nu ska jag ta min älskade apelsinjuice so och fysik bok och börja tagga prov, Jaaadå!
Bästa av allt, det är fredag imorgon, det betyder helg + 7 dagars ledighet. Man kan ju bara gilla läget :)
Godnatt och hoppas ni haft en bra dag, kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0