Torsdagen den 13 oktober

Hallå ja!

Allt bra idag? Här är det kanon! Precis kommit hem varit och kollat på jackor till systrarna, men fastna sedan vid herravdelningen.

Helt sjukt så mycket snyggt där finns och hur mycket roligare det är att kolla på kläder till killar än sig själv eller över huvudtaget till andra.
Dock lite synd att man inte har någon att handla till, känns ju lite onödigt att samla på sig massa snygga herrkläder som inte går till användning haha men för sjutton den som väntar på något bra väntar aldrig för länge!

Nu till något annat. Imorse var jag hos sjukgymnasten, fick massage och lite övningar jag ska göra med nacken. Känner mig så lätt efter bara lite massage, skön känsla♥ Dagen annars har varit hur bra som helst för att vara torsdag. Men det bästa är nog att jag får tillbaka min älskade tele-tv på tisdag! Gud vad jag saknar den.

Nej nu måste jag verkligen ta och börja plugga, känner lite oro för provet i engelskan, inte mitt starkaste ämne. Har massa saker som måste göras och lämnas in. Så jag tycker vi hörs lite senare, ha det! :D


Några H&M favoriter:


Skjorta-H&M 199 kr, jeans-H&M 499 kr, jacka-H&M 499 kr, skor-H&M 399 kr



Byxa-H&M 199 kr, skjorta-H&M 199 kr, cardigan- H&M 149 kr .


Byxa-H&M 199 kr, Topp-H&M 249 kr, Mockasövletter-H&M 499 kr.


Byxa-H&M 199 kr, kavaj-H&M 299 kr, skjorta-H&M 199 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0