25/26 Oktober 2011

Tjenare, jag sitter här och käkar clementiner och lägger in bilder på datorn.
Kom hem för en timme sedan efter en bra dag, lektionerna har varit helt chill. Allt har bara varit så lugnt, kan vara skönt ibland. Matteprov har jag också gjort, ingen aning om hur det har gått men det återstår att se.
Ikväll är det träning som gäller, får se om jag kan knäppa några bilder. Måste bli bättre på det. Kanske till och med en video, vem vet?
Imorgon är det idrott/sund-dag, börjar kl nio, då ska jag spela innebandy. Ska bli intressant och se hur de kommer gå, knät mitt har börjat protostera igen. Men för sjutton, det är ju bara att le och köra.

Outfiten idag:


Röd t-shirt- Vero Moda 100 kr, svarta byxor-H&M 200 kr, halsband-glitter, klocka- New Yorker



En tjej så kallat Elin Mårtensson! ♥


Igår blev det ingen bloggning, men hände inget speciellt heller. Pluggade, pluggade och pluggade lite till.

Här är outfiten i alla fall:



Vit långarmad- H&M 99 kr, svarta byxor med lite högre midja- H&M 199 kr





Rastlös tjej!


 Se där, här har ni en bild på min nya halsduk också. Från H&M- 69 kr


Kommentarer
Postat av: zainab :)

Hahah. :)

25/26 ? Du menar 26/9 ? (: hahah älskar diiiiiig !!!



Fina bilder ;) <33

2011-10-26 @ 17:39:46
Postat av: Josefin

du är så satans snygg!

2011-10-27 @ 16:29:51
URL: http://josefinsauer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0