Fel i hjärnkontoret....

Hejsan hoppsan!

Fredag idag, så oerhört skönt! Varit en riktigt seg vecka tycker jag. Även bloggningen har varit seg, sorry!
Tränade i onsdags, det gick hyffsat faktiskt. Igår var det skola som vanligt, hade matteprov.
 Var inte dåligt men inte bra heller.
Hade en glömska dag, jag glömde precis allt nästan. Så jag fick fixa en almanacka, kändes som hög tid för det. Klpte en i Ullared men när jag kom hem såg jag att det var för 2012 så den har jag inte så mycket nytta av. Dagen kunde slutat bättre iallfall, satt och hade kemi och plötsligt börja allt snurra och bli helt suddigt. Kändes segt att prata och så så jag sa till att jag måste verkligen gå och dricka.
Precis när jag kommer till toan så går en annan tjej in där så jag tar mig ner för trappan och halvägs nere, tror ni inte hon är klar och går ut.....Men dricka fick jag och det blev inte bättre. När jag skulle gå hem tog en lärare tag i mig och lede in mig till skolsyster där hon tog blodtryck och så.
 Fick druvsocker, hade inte ätit på 4 timmar så.
Åkte hem och det blev inte bättre, hade ett konstigt tryck i huvudet och jag kändde mig allmänt död.
Så idag har jag varit hemma, känns lite bättre men ska till doktorn om 20 minuter och ta massa prover och så. Har haft ont i huvudet än längre tid, så känner att jag måste ta tag i det nu.
Klockan börjar springa iväg så måste kila nu. Ha det så bra idag kramar från eran Vicky♥

Kommentarer
Postat av: elin

du kanske behöver ha glasögon vicky !! :o

2011-09-23 @ 17:43:40
Postat av: kajsa nyrén

hoppas dt blit bra med huvudet älskling ! <3

2011-09-23 @ 19:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0