FREDAG!

Heej på er! Hoppas att allt är bra! ♥

Med mig är det kanon, fredag ju! Galet skönt, inte konstigt att man är helt slut efter denna veckan. Har inte haft en ända lugn stund....

Idag har det kännts som tisdag, anledningen till det har jag ingen aning om. Lektionerna har varit chill idag och fysikprovet är gjort! Känns riktigt bra, och riktigt nöjd med vad jag presterade! Men återstår att se när man får se betyget....

Annars har det väl inte hänt sågot speciellt idag :) Just nu sitter jag och kränger havregrynsgröt med världens godaste hallonsylt och äpple, ska snart ta och packa. Blir hämtad om en halvtimme, ska vara hos min pappa och hans familj. Ikväll ska vi hem till kära farmor och farfar och äta, titta fotbollen och se när Sverige vinner över Ungern! vad ska ni hitta på ikväll? :)

Måste kila nu, hörs senare ikväll. Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0