I'm back on track but without a camera, keep out!

Tjenar mittbena!
Som ni märkt har jag inte uppdaterat på fem dagar men tyckte bloggen blev så tråkig utan bilder, kan ju inte lägga ut outfits eller något. Har iallfall kommit så långt och hittat min kamera, så om min sladd också kunde komma fram hade jag varit oändligt tacksam! Hör av er om ni ser den! ;) Men min saknade teletv får jag om två veckor så om min sladd inte vill komma fram innan så blir det bilder då.
Idag är det Tisdag om ni inte viste det, en regning och blåsig sådan måste jag säga! Den där Katia vill ta oss med storm verkar det som! höhöhö
Tar lite kort om vad som hänt idag.
Gick i skolan som vanligt, slutade vid kvart i två. Tackar vi för! Blev banken för att hämta ut mitt ID-kort, bättre sent än aldrig, right? Slipper iallfall visa upp ett pass som gick ut för 7 årsedan, vad kan jag ha varit på fotot...6 kanske? En mycket stilig stålmannen tröja prydde mig, galet vackert!
En trött tjej vandrade sedan vidare hem med 10 kilo på var axel, bryggde en stor kopp kaffe och slog mig ner med en hög läxor..
Tur man är ledig på Torsdag!
Tråkigt nog börjar man bli förkyld igen, prosit från snövit kan man nog kalla mig! känner en vittring av mat nu! Måste kila, hoppas ni haft en jättebra dag! Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0