Kameran är hittad!

Godmorgon! Hoppas att alt är bra med er idag!
Själv är det väl sådär, hostat hela natten och stopp i kanalen (näsan då)....men ingen feber så det är alltid nått. Får hoppas att jag kan komma tillbaka till skolan imorgon, jobbigt när man ligger back med allt...
Och vet ni vad, jag har hittat min kamera! Överlycklig så nu ska ni snart få lite färska bilder här! Har även en liten nykomling i familjen som jag måste visa upp.
Och dom som har hand om det med min mobil ringde idag, förs över pengar till kontot om ca 3 dagar sen åker jag iväg och köper mig en ny mobil, blir en likadan som jag hade innan. Var super nöjd med den! :D
Ni får ha en fortsatt bra dag i alla fall kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0