Måndag.....

Måndag idag, hemskt!
Håla första timmen sen dags för fotograferingen, ingen aning om hur det blev. Spännande och se när pakatet dimmper ner i brevlådan. Efter fotograferingen hade vi hemkunskap sen lunch, so och sist matte där vi hade vikarie. Kaos rent ut sagt, jag blir innelåst på en toa (trodde jag) innan jag fatta att man skulle skruva på alla tre lås (efter 10 minuter sådär)....världens säkraste toalett!!
 Sen blev det dags för sprängandes huvudvärk och illamående, vi sa att det var måndag va?  Dagen värsta: Sätter en sådan strömtestare vid min tandställning för att se vad som hände, bara för kul skull lixom. Får en lite stöt sen hör jag i hela rummet uuuuäääääa....jag som ett stort frågetecken får då reda på att den precis varit innanför någons byxor. MYYYsigt, blir så trött och irriterad! Vissa personer ändras aldrig....Slutade vid 10 i tre, och jag ut som ett åskmåln och gick med raska steg hem. Grrrr!
Ska ta en powenap nu sen blir det massa pluggande, prov på torsdag och fredag. kram♥

Kommentarer
Postat av: Elin Mårtensson

JAG ÄLSKAR DIG VICKY ! <3

2011-09-19 @ 19:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0