Missfärgad

Ja hallå! En tjej här med missfärgad tandsällning!!

Ett tips från coachen bara!
Har ni tandställning med vita gummiband, ät ALDRIG något med curry! Jag har neongula gummiband nu och jag kan meddela att det inte är så fantastiskt diskret heller! Jag som ville dölja det så mycket som möjligt....

Tävlingen idag gick åt skogen rent ut sagt! Det funka inte alls idag, men man kan ju inte vara på topp alltid, höhöhö... kom inte så många på öppe thus så vi spela dom två timmarna också. Kan väl bara säga hej till träningsvärken!
Har iallfall precis beställt hem en vinterjacka från Only. Hittat ett par dösnygga fodrade kängor också på skopunkten. Ska verkligen inte frysa denna vintern asså!


Jacka i ull- Only, 699 kr



Nu ska jag ta och måla mina naglar, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0