Sjukhuset en FREDAG....

Spenderade min fredag på sjukhuset, fick som ett anfall med smärta i rygg och nacke kunde inte röra mig nästan, och huvudet dunkade, fick helt panik. Blev rädd, så vi åkte in satte oss i väntrummet och väntade och väntade. Gick två timmar, 2 timmar till och ännu 2 timmar. Fick ett rum, med tv. Låg och tittade på idol och det började kännas bättre igen. Efter sex timmar kom läkaren. Gjorde massa tester och dom sa att jag fick åka hem igen, vila och ta det lugnt, vänta och se vad proverna säger och om jag fick sådan smärta igen skulle vi åka in.
Idag känns det bättre, tagit lite smärtstillande och så. Ska försöka plugga så gott jag kan, prov på måndag.
Mamma kom hem med en Oriflame bok så har beställt lite smink och hudprodukter, har aldrig haft dom innan så ska bli intressant och se om det blir tummen upp elller ner.

Jag hoppas allt är bra med er, och att det snart kommer lite roliga saker att skriva om här på bloggen.
Går rykte om att det är Jägers på fredag.......

kram♥


Kommentarer
Postat av: matildaolsson

hoppas du mår bättre vicky!

jag saknar dig supermegamycket! <3<3<3<3

2011-09-24 @ 14:46:44
URL: http://matildaoolsson.blogg.se/
Postat av: kajsa nyrén

men vicky då , hoppas dt blir bra! <3

2011-09-24 @ 16:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0