Tandställningsfix!

Klockan är prick tre, har precis fått i mig lite mat. Usch tycker det är det enda jag skriver om här på bloggen, hahah. Har precis ätit, ätit, ätit och ätit. Man skulle kunna tro att jag väger minst 300 kilo!
På tal om något annat än mat så har jag varit i Eslöv idag, tog tåget närmre tio. Skulle vara hos tandläkaren vid 11, ta och sätta ny tråd och gummiband, spänna osv. Bara mina små gluggar som ska fixas sen lite finskystering, sen slipper jag min oerhört fula och äckliga tandställning, ska bli sååå skönt! Det värsta som finns är att äta, speciellt ris och köttfärs. Det är rena helvetet! Jätte jobbigt att bara gå ut och äta eller hem till någon på middag, sitter man där och snackar och ler så har man halva middagen i tandsällningen. Inte så himla snyggt och fräscht! haha

Ska ju fotograferas på måndag och tisdag så gick in i lite affärer och kikad efter någon snygg överdel. Men hitta inget så istället fick ett par översnygga bruna skinshorts (lite högre i midjan) följa med mig på tåget. Väl hemma i Höör gick jag in om Falkenklevs, brukar ju ha jättemycket snygggt. Och där fann jag en svart transparent blus och en bandeau bh som fick göra shortsen mina sällskap i kassen. Kanon!

Måste ta tag i hemmet nu lite, höres senare! kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0