Studiedag!

Ligger här mätt och trett, spagetti och kötfärssås fick det bli ikväll. Så himla gott, majs och fetaost som tillbehör är ett måste och massa vitlök, muumms!
Träningen ikväll var galet kul, vi är verkligen ett riktigt bra gäng asså. Våra träningar är där ös i kan jag meddela! Spelade 3 serier, 2 av dom var väl sådär, sista var kanon. Spärrade hela förutom sista rutan där det blev spärr och 8 (hål).
Annars ikväll har jag kollat bonde söker fru och slöat.
Imorgon är jag som sagt ledig. Dagens planering är:

Tandläkaren vid 11.

Hitta någon snygg överdel till fotograferingen på måndag och tisdag.

Slinga håret.

Måla.


Full rulle alltså! Nej nu ska jag ta och fixa lite bland mina kläder, ha det! kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0