Lördagsmys

Hallojsan, klockan är halv tio och jag ska snart krypa ner i sängen. Supertrött!
Idag har det varit mysar dag med Emil min, busat och lekt haft "matkrig" eller iallfall han. Hel vild unge! Men han är verkligen underbar. Fint blått och lilla märke har han nu vid högra ögonbrynet och ett till fick han vid vänstra idag när han gick in i en bräda (?) haha stackarn!
Jag har nu fastnat vid detta jädra spel "Wordfued" samma effekt som facebook asså, man blir beroende!

Till middag blev det spagetti och köttfärssås och till efterätt marängsviss. Känner mig 1000 kg tjockare, gud vad jag är mätt! Kollat på fångarna på fortet också, dessa tvillingar från "Sveriges värsta bilförare" jag klarar verkligen inte av att lyssna på dom, ligger ju dubbel av skratt och får knappast luft! Hur i helsike kan man födas med den intelligens, dialekt och utseende? haha sjukt ju!
Nej känner att det är dags att gå och lägga sig nu. Höres imorgon, sov gott mina vänner




Längtar efter vår värme.....
För dag har det varit riktigt ruggigt kallt....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0