Tisdag!

Sitter och kränger kakor, tänker på allt jag msåte pricka av från listan innan denna dag är slut. Bland annat, att göra spanskaläxa och plugga matte som tusan. Fattar inte ett skit,  har jag verkligen backat i utvecklingen där. Kemiprov på fredag så måste ta och börja med det också.

Tisdag idag då, har varit ganska stressigt. Började med musik, hade ca 40 min på mig att träna på 3 olika snuttar på lukellele som jag sen skulle spela upp för läraren. Sen hade vi spanska, efter det idrott. Spelade fotboll, jag var målvakt hahah
Dax för lunch sen engelska, kanske var där i 25 min, sprang runder och letade efter lärare om fotograferingen o.s.v. Det är iallfall klart nu, skönt!
Slutade kvart i två idag, helt okej måste jag säga!

Vänta lite, ytterdörren öppnades precis......



Så, hej igen. Misstänkte att det var Josefin ( knackar aldrig, bara går rätt in haha♥) Och jag hade såå rätt och Jesper var också med, dom är för söta dom två. Dock såg Josefin inte ut som hon brukar, hmmm Men snygg brud!
Nej nu måste jag ta tag i detta jädrans pluggande! tjiiingeling!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0