Åååå hem ljuva hem!! Åkte till vårdcentral...

img_4614 (MMS)

Åååå hem ljuva hem!! Åkte till vårdcentralen vid halv tolv, tog massa prover osv. Fick sedan remiss till Lund med misstanke att det var gallan som ställde till det. Väl i Lund blev det ännu mer prover och jag fick en "bedövnings shot" och fy sjutton vad obehagligt det var! Väntan var i alla fall lång och tillslut kom jag in till ultraljudet efter många timmar fasta. Provsvaren var bra och ultraljudet visade inget onormalt. Dock var det magsäcksinflammation så jag har fått tabletter som jag ska ta nu i två veckor, hoppas på det bästa! Jag är helt slut, varit en tuff dag helt enkelt. Så nu har jag bäddat upp med Ben & Jerry glass och choklad. Blir Big Brother sen en efterlängtad skönhetssömn. Hoppas ni haft en kanon bra dag! Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0