Det här är vad jag ungefär har hållt på me...

imag1720 (MMS)

Det här är vad jag ungefär har hållt på med idag, skruva ihop Ikeamöbler. Jag förstår inte vad det är mellan oss men på något sätt dras vi till varandra. Ska fortsätta imorgon, ställer upp för farbror min. Lite kul är det, jag känner mig hemma med verktyg i händerna faktiskt.......haha Sen kan jag pricka av årets skrattattack på listan, jisses amalia! Tur att jag hade astmamedicinen nära för det var inte mycket luft jag fick där. Såna flipp är sjukt härliga för själen! Nu ska jag titta vidare på Big Brother-kaos och guppande täcke för det är vad programmet mest erbjuder ikväll.......så blir det när det blir lite för mycket av det goda- en enda soppa! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0