God morgon!

God morgon mina små påskkycklingar, påskharar och påskkärringar! ♥
Allt bra med er? Har ni fått några fina påskägg än? 
Med mig är allt prima och ett påskägg har jag faktiskt fått. Och det innehöll ett stort fotbollsmål! Gissa om det ska liras fotboll på torggatan i sommar!
Gick upp vid nio tiden, drog på mig myskläderna och tossorna, satte på skön musik och gjorde mig en smarrig frukost. Bättre kan man inte starta en dagen.

Planer för denna fredagen? Fredag? Och där är snart denna veckan slut, jag hänger inte med alltså! Helt galet....
Tillbaka till planerna. Som jag inte har...... en joggingtur ska i alla fall prickas av på listan sen får vi se vad som händer. Jag kanske rent av ska bara chilla och ta det lugnt hmm...
Ni kära vänner får ha en toppen dag så hörs vi lite senare, kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0