Go'kväll fina ni! Kom hem från träningen f...

imag1821 (MMS)

Go'kväll fina ni! Kom hem från träningen för någon timme sedan och har nu bäddat ner mig i sängen. Något mysko spökar i min kropp, två dagar med sjuka smärtor i magen och huvudvärk. Nu feber, ont i hela kroppen och öronen....och som grädden på moset försämrar detta min andning också. Prövat mina olika tabletter och även tagit astmamedicinen men inget biter. Vad gör man? jag har verkligen inte tid med sådant här trams! Får försöka sova bort det på något vänster.... Hoppas ni haft en jättebra dag! varma kramar från eran vicky <3 Ps: Jag nu skaffat Instagram, så om ni vill så följ mig gärna, Vickyvivan är namnet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0