Lycklig

Just nu är jag bara så jädra nöjd med livet!
Igår när jag gick och la mig så låg jag och funderade och filosoferade på allt möjligt och jag bara insåg hur jävla bra jag har det.
Jag har en helt underbar familj som jag älskar oerhört mycket.
Jag har ett riktigt fint hus som jag verkligen trivs i., jag har alltid god mat på bordet, det går jättebra i skolan och jag är grymt nöjd med mina betyg.
Jag är stolt över mig själv för att jag är den jag är, för det jag gör osv. Att jag vet vad mina svagheter är och vad jag behöver jobba på.
Men det jag är mest stolt över och som jag älskar så mycket är alla mina vänner! Vissa har få vänner men som man står riktigt nära, vissa har många vänner men som man står mindre nära men jag, jag har oerhört många fina underbara vänner som jag står väldigt nära. Jag vet att om jag skulle må dåligt så har jag alltid någon som finns där för mig. Det känns tryggt. Ni lyser upp mina dagar! Tack, för alla fina ord jag får höra varje dag. Jag blir alldeles varm i hjärtat bara jag tänker på det.
Det finns inga ord eller sätt som visar hur tacksam jag är för att jag just er som vänner! Jag är lyckligt lottad så är det bara.
Så många nya härliga människor jag har träffat på senaste tiden vilket jag tycker är svin kul, och tänk så många fler jag kommer träffa...Jisses!
Jag är en rik tjej♥






























Här är några bilder som har ett antal år på nacken alltså♥ Tyvärr har jag inte bilder på er alla....

Kommentarer
Postat av: kajsa

du är så underbar vicky <3

älskar dig hjärat

2012-04-01 @ 17:24:13
Postat av: ida maran

Vicky Vivan, min fina vän <3

Du är guld värd, hoppas att du vet det. önskar vi hade mer tid tillsammans, älskar dig otroligt mycket <3

2012-04-01 @ 21:34:55
Postat av: tessie

älskar dig vicky. <3

2012-04-02 @ 17:35:13
URL: http://entesomallaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0