FREDAG!!

Bloggningen är lite dålig nu men blir snart bättre, lovar! Ska först bli bättre själv bara♥
Stannade hemma idag också för att återhämta mig för detta tar på krafterna. Dock känner jag mig lite bättre idag så det går åt rätt håll.
Var på skolan innan idag och hämtade lite grejer och det bästa av allt var att jag fick krama om mina älskade godingar!♥ Rena sjukmedicinen bara det.
Kvällsmaten idag var väl inte fullt så exotisk, kokt potatis och morötter. De är ungefär vad som gäller för mig två veckor framåt, kokt mat, sånt som är milt. Ingen kryddad mat eller citrus. Men bara le och se glad ut, två veckor är egentligen ingenting.
Jag ligger nu nerbäddad i soffan och tittar på Let´s Dance efter det blir det sängen. Upp tidigt imorgon för att suporta A-laget som kvalar till division 2.
Ha nu en riktigt bra fredagkväll, puss och kram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0