En dag närmre fredag!

Då börjar denna Måndagen lida mot sitt slut....det har varit en dryg dag och tiden går långsamt långsamt..
Fick för lite sömn inatt och det har märkts idag, hjärnan har varit på semester. Har varit helt övertrött, bara skrattat och skrattat för ingeting, lite senil måste jag också säga.
Gick ganska fort hem vid tre tiden men då jag precis kommit innan för dörren så kommer jag på, visst fasen mobilen är kvar i skåpet....så tillbaka igen, men då på cykel. Lite motion har ingen skadats av!
Jag sitter nu med min jädra engelska som är helt omöjlig, den av någon skulle kunna ta snabbaste flyg till hawaii och stanna där för gott, punkt!
Annars har det nog inte hänt så mycket kul idag. Ny dag imorgon och en dag närmre fredag. Tjoohoo :)
Hoppas iallafall ni haft en det bra denna måndag, kram på er! ♥




Kränge!


Min lilla busunge♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0