Fredag 6 Januari

Hallå ja!

Vilket grannt väder det är idag, 0 grader och strålande sol.
Gick upp runt halv tio i morse, satte mig och åt frulle sen blev det på med träningskläderna och ut för att röra på fläsket litta. Man blir så mycket piggare!
Förresten har ni sett att Gina Tricot fått in träningskläder? Ganska fräcka måste jag säga, färgglatt! Mycket roligare att träna när man ser snygg ut ju. Bara ett plus!

Jag sitter nu nyduschad, insmord och len som en säl. Håret i en knut och bara ett linne och shorts klär min kropp, soft! Jag ska snart ta och packa lite kläder och annat smått och gott, drar till pappa runt tre tiden då jag ska spendera helgen där.

OCH jag måste bara berätta något riktigt disgusting som jag upptäckte för ca 30 minuter sedan. Min katt har kissat i min smyckeslåda! Hur jädra äckligt är inte det? Jag kan lova att smyckena är skrubbade och lådan åkte i soptunnan illa kvickt!

Men vet ni vad, ha en fortsatt bra dag i det fina vädret så hörs vi senare. kram


Kommentarer
Postat av: ema

Sv: Tack så mycket och detsamma :)

2012-01-09 @ 22:15:28
URL: http://emarask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0