Funderingar och tankar....

Klockan är 22.40 och jag ska krypa ner i sängen min.
Humöret tog en rejäl svängning och nu vill jag bara sova. Huvudet är fullproppat med alla sorters tankar och funderingar om allt mellan himmel och jord, känns som det ska sprängas. Livet känns svårt för en stund fast det egentligen är hur bra som helst...
Varför kommer allt över en på kvällarna? När man ska sova och få dom där 8 timmarnas viktiga sömn för att man ska orka med dagarna och kunna prestera och leverera? Då dessa timmarna lätt kan kortas ner till 6 timmar....Allt har väl en mening eller vad säger ni? Många frågor ikväll...
Kroppen min värker och tror att klockan hinner slå 00.00 innan John Blund besöker mig.
Om en timme är det Onsdag den 10 Januari, ny dag, med nya möjligheter!
Nu säger jag Godnatt♥ ni får sova så gott fina läsare så ses vi imorgon med hurmöret på topp! kram

Kommentarer
Postat av: kajsa nyrén

finns när du en behöver mig om du vill snacka vicky ! <3

2012-01-11 @ 07:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0