Skånsk touch

Kom precis hem efter Gudstjänst i Hallaröd, eller ja vi kom när allt sluta. Dom hade skrivit fel på hemsidan, lyckat! Lite snopet sådär....
Ska ju konfirmera mig till sommaren, så är det ett antal gudstjänster man ska gå på. Innan har jag aldrig gått i kyrkan mer än när det har varit dop, bröllop osv. Men det är faktiskt lite mysigt måste jag erkänna♥
Till mad ikväll blev det pantofflagratäng, flintastek med pipparsås och grönfor. Förstod ni? haha
Nu när jag är ute på landet får jag ju anpassa mitt språk också.
 
Nu blir det mys i soffan med la familia. Ni får ha en mysig fredagskväll♥ kram


Kommentarer
Postat av: kajsa nyrén

haha vicky du & din jävla breda skånska. man fattar ju nada :/ hahahha vad är grönfor ? grönsaker :D

haha älskar dig , du är för härlig :) <3

2012-01-08 @ 15:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0