Torsdag 12 Januari 2012

Hallå ja! Allt bra idag?
Här är det fint! Dock är jag magsikt trött, varit en lång dag.
Klockan ringde halv sju imorse, gjorde som jag brukar göra på mornarna. Om något går fel på morgonrutinerna så går allt fel sen haha Viktig grej det där!
När klockan närmade sig ett drog jag mig ut i skitvädret och satte steg mot tågstationen. Tror ni inte att tåget mitt är inställt? Osis!
40 minuter senare med lite gott i väskan sitter jag i alla fall på tågot mot Eslöv, time för tandställnings fix. Kunde fått bättre besked men vad skjutsingen. Se ut som Ugly Betty gör jag gärna i fem månader till för det där fina leendet ska jag ha! Dock tror jag inte att min mun rymmer mycket mer stål och gummi haha fullsatt!
Vid tre tiden sätter jag min fot på höörs station igen och sätter kurs mot Elin, dags för so-plugg. Inget som intresserar mig så värst faktiskt. Men lite roligare blir det om man är två såklart. Lite skitsnack hinner man med mellan raderna ;)
Louise höll mig sällskap i telefonen på väg hem, ingen hitt att gå själv när det är bäck mörkt alltså.....Den tjejen ger en goa skratt!
In med lasangen i ugnen, för magen kurra efter mitt lilla äventyr.
Nu har jag intagit soffläge, tv:n är på men mest för ljudets skull för inte visar det något bra inte. Men det är Torsdag, så inte så konstigt.
Jag hoppas ni haft en bra dag! och ni får sova så gott när ni inleder dejten med er kudde för nattten. kram


Louise Hill♥                                                                   Lilla jag....♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0