Nyklippt brud

En nyklippt tjej här som sitter och skriver. Hon känner sig ett kilo lättare efter ett välbehövligt besök hos frissan. Känslan alltså!
Haha åkte av några cm och det känns lägesedan det var såhär mjukt och luftigt. Aldrig ska det gå så långt mellan klippningarna. Jag är i alla fall jätte nöjd, och nu ska det bara färgas en nyans ljusare och växa och bli längre sen får vi ses vad vi hittar på med boet.
Hur är det med er idag annars? Det är fredag så det kan väl inte bli bättre, right? ;)
Ikväll ska jag hem och äta hoss min morbro annars blir det en väldigt lugn början på denna helg. Vad ska ni hitta på ikväll? Ut och festa med dom bästa? Eller pussas, kramas och mysa i soffan framför en bra film? Båda allternativen låter helt ok måste jag säga. 

Jaha vad har jag hittat på idag då.....jo sträckt någon sorts rumpmuskel eller något haha hoppade plint på idrotten och det var ju inga bekväma och lätta hopp vi skulle göra om vi säger så. Men faktiskt rätt kul, till och med jag klarade det och jag är inte den smidigaste person på denna jord! haha Över mina förväntningar!
Men dagen har varit allmänt bra faktiskt!
Nu ska jag ta och brygga mig en kopp kaffe och en macka ska ner i magen min sen ska jag inte gör ett skit. Skönt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0