Tisdag 17 Januari

Måndag TISDAG onsdag torsdag, fredag lördag söndag.......

Slutade tidigt idag, tackar vi schemat för! Legat i soffan nu lite, titta på Äntligen Hemma och käkat. Ska snart sätta hjärnan i böckerna och plugga. Engelska, Spanska, Religon....skjut mig. Dock ska jag och Klara ha en debatt på Torsdag som jag ska förbreda mig lite för. Kött är temat, jag är för, Klara mot, hon är då vegeterian så ska bli intressant detta. Vi lär ju ha galet olika åsikter.
Annars har det varit en riktigt chill dag och tiden har gått relativt fort, och det gillas av denna tjej.

Idag har jag på mig jeans från H&M, skjorta från Vero Moda, stickat från Gina Tricot.






OCH!!! Glöm nu inte att bänka er framför tv:n ikväll 20.10 och stötta våra killar i handbollen mot Tjeckien.

Haajj o ivajj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mina argument kommer ju dock vara bäst ;)

2012-01-17 @ 16:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0