Fredag- TJOOHO!

ÄNTLIGEN FREDAG MINA VÄNNER!!!!!
Hur härligt är inte det? Och det blir långhelg för mig då jag är ledig på måndag också. Tycker denna fjompan om!

Hmm vad har jag gjort idag då, jo gått i skolan som vanligt, klarat ett plinthopp, det var verkligen i believe i can fly!haha Mitt leende var nog lika stort som att jag skulle ha proppat in en handboll i munen eller något. Ser ni det framför er? haha
Jag har halkat till i duschen och slagit i lilltån min. Ja det har sett ut som det brukar på fredagar. Lite utflippat sådär.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Pussa och krama på lillebroren min, ha en riktig myskväll. Frågan är vad det blir för gott till middag.....sugen på en riktig mör och lite råsa köttbit med en riktig god sallad. Soltorkade tomater, majs, fetaost, gurka mm
Hur ska ni spendera denna fredagkväll? Vad ni än ska göra så får ni ha det bäst!♥ kram









Mina nya gosesockar, hänger helt klart med i resväskan till Branäs!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0