Mys med familjen och en födelsedagsgris att gratta

Haft en jättemysig kväll med familjen!
Vi började med match i bowling, tyvärr kunde inte alla spela då en brytit lillfingret och en är i klippan. Men dock var det stort allvar i det hela, om vi säger såhär. Det var på liv eller död!
Och min far till gammal bowlingspelare vann faktiskt, trodde jag inte. Då jag är en grymt dålig förlorare så glömmer jag inte detta i första taget. Blir en andra match inom kort och då med alla familjemedlemmar.
Vi avslutade allt på Höörs Pizzeria, år och dar sedan man åt där. Servicen var helt klart bäst!
Jag ska nu ta och packa upp alla mina grejer osv sen blir det soffläge. Jag tror bestämt att en glass av smaken Mars ligger och väntar på mig i frysen. Helt sjukt vad jag har ätit onyttigt den sista tiden. Får bli skärpning på detta Vicky!

Och det är inte vilken dag som helst idag för min älskade pingla kajsa fyller år! åååå älskade vän, du är en sån grymt härlig tjej som får en på världens bästa humör hur lätt som helst! Räcker att du ler bara. Du har en speciell gåva ska du veta!
Hoppas du haft en helt perfekt födelsedag! kramis♥


Kommentarer
Postat av: kajsa nyrén

aw hjärtat vad söt du är !

tack så mycket , älskar dig något otroligt ! <3 <3 <3

2012-01-22 @ 22:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0