Måndag!

Hejsan hoppsan!
Idag är det Måndag, ny vecka nya möjligheter! Det är nog det bästa, varje måndag sätter jag mig och planerar veckan, skriver i almanackan med tider och vad jag ska hinna med varje dag. Dels för att jag ska ha tid över till annat och sen att jag är lite tankspridd och brukar glömma vissa saker haha
Finns lösningar till allt!
Imorse blev jag väckt vid halv sju då familjen trodde jag hade försovit mig. Brukar alltid vara jag som är uppe först, väcker alla osv men inte idag. Nej för idag är jag ledig, lite skadeglädje hade jag imorse måste jag säga...haha
Gick upp vid nio, åt en riktigt god frukost sen har jag bara städat och hållt på. Ovanvåningen är klar, rummet mitt luktar fräscht istället för instängt och fisigt. Väggarna är torkade (vita väggar har ju en tendens till att bli lite skitiga), sängen är nybäddad, och nu skiner inte bara solen utan även rummet. Nöjd tjej!

I dagsläget ser det lite ut som ett sjukhusrum, ingen mysfaktor alls. Lite möbler och textiler ska inhandlas, tavlor ska upp och även något citat.







Ja och som ni ser behöver jag skaffa mig lite förvaring, kläderna ligger lite överallt i huset och är nerpackade i väskor. Och tro mig såhär vikta och upphängda är dom inte om 24 timmar....haha
Problemet då är att det är sneväggar, och gör att möbleringen blir svårare. Men någon låg byrå skulle nog kunna funka. Tips och Idéer är välkomna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0