Denna "braiga" helg börjar lida mot sitt slut...

Tjenar mitt bena små smurfar i vinterkylan!
Det har verkligen varit svinkalt de senaste dagarna, kinderna har varit rosiga och man har verkligen fått användning av allt stickat och varmt i garderoben. Mycket tända ljus, mys under filtar och varm chokladmjölk. Snö på marken och minusgrader, solen har tittat fram ibland. Detta kallar jag vinter!

Denna helg börjar nu lida mot sitt slut och den har inte kunnat bli bättre och mysigare. Den startade hemma hos Erica med Tacos, film, godis, skratt och prat.
Min kära väckarklocka väckte oss kvart i sju på lördagsmorgonen. Och den väckningen hette duga! På sju röda sekunder satt vi upp kan jag meddela, efter ett toabesök somnade vi snabbt om och sov till klockan nio.
Tassade upp i våra fina pyjamaser och åt en god frukost och njöt av morgonen.
När jag kom hem satte jag och min kära mamma igång och bakade bullar. Kanel och hasselnötsmassa blev fylningarna i dessa skapelser. Doften i vårat lilla hus var gudomlig!
Vi avslutade sedan kvällen med en promenad, kändes som ett bra beslut efter ett antal bullar och glas med mjölk som åkt ner under dagen.

Imorse ringde klockan prick 9.00. En tur in i duschen var helt rätt då och en nybakt fralla från konsum var snart slukad. 12.50 befann sig jag och min lilla familj på Lucky. Det var dags för match mot Tollarp. 
Med grymt härliga peppande supportare och spelare så vann vi matchen. 
Jag började med en serie på 139 och därefter en på 159, kunde gått bättre. Laddade om och avslutade med 204, 215. Det hela blev ett personligt rekord på 714. Jag är galet nöjd!
Annars idag har jag bara pluggat och tagit det lugnt.

Imorgon är det en ny vecka med massa grejer som står på planeringen. Ni kan räkna med en grym bloggning dom kommande 7 dagarna!

Hoppas ni haft en lika bra helg som mig!
Dröm så sött inatt så hörs vi imorgon. Puss och kram♥











Jag bjuder på denna bild ikväll helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: zainab

snygging ;) <3

2012-01-30 @ 18:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0