Söndag 8 januari

Godkväll mina puddingar!
Allt bra idag?
Här är det kanon! Dock litta trött blir sängen tidigt ikväll, försöka komma in i dom gamla rutinerna igen.
Idag har jag bara varit hemma, passat lilleman, varit ute i vårvädret. Idag kvittra fåglarna till och med, termometern stod på 6 plusgrader och det har varit allmänt skönt ute. Gick bara i tjocktröja och vi är för tusan inne i januari månad... Tror ni det blir någon vinter i år? Återstår att se...
Jag har även fått kanske lite av en galen idé, men som jag måste genomföra, bara för att kunna konstatera om det var en bra idé eller ej. 
Så har kollat på lite grejer till det idag, mätt och ritat. Jag säger bara pallar, spik, hammare och säng. Återkommer med mer om detta. Ska bli intressant att se hur resultatet blir i alla fall.

Ikväll har jag varit på gudstjänst eftersom den i fredags inte blev av. Hade inslag av svensktopps musik. Ganska trevligt faktiskt.
Vid 18 var det dags för spagetti och köttfärssås. Alltid lika gott asså, speciellt med fetaost och majs. Då snackar vi! 
Efter maten blev jag gottesugen (som jag alltid är) så jag slängde ihopa en chokladmousse, smaskens!
En som verkligen njöt av denna efterrätt var Emil! Åt med hela ansiktet och kroppen. Den ungen är aldrig ren kan jag meddela!



Vi hörs mera imorgon. Godnatt & kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0