Måndag 9 Januari 2012

God morgon och God eftermiddag!
Sorry för dålig uppdatering, systrarna har fått sims så dom har invaderat båda datorerna idag. Knappt tid för att äta, gå på toa eller prata. Noll kontakt! haha
Imorgon börjar skolan igen, så jag försöker samla krafter och njuta så mycket som det går idag. Ska verkligen satsa allt denna termin och inte sitta med allt i sista minuten, som jag har en stor tendens till att göra...

Har rensat och städat lite bland grejer idag och fått ut det i bilen, ska ta lite på mitt rum också sen blir det tippen.
Tycker att jag börjar blir mer och mer pedantisk, jag måste sova med den kudden och det täcket, jag måste sitta på högra sidan i bilen, jag renbäddar min säng typ två gånger i veckan. Går och småstädar hela tiden, får panik av dammtussar osv, jag måste göra si och så och bla bla bla.... 
Nej inte mer om det!
Nu kan jag faktiskt glädja er som vill ha vinter att utanför mitt fönster faller nu massa snöflingor. Håll tummar och tår att det lägger sig!

Måste också visa er min nya kopp som jag fick i julklapp, lite cool faktiskt.
Texten lyder: All you need is LOVE or maybe some coffe

Ni får ha en fortsatt bra måndag! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0