Banan för hela slantaen!

Klockan är tjugo i fyra och jag har precis kommit hem, sitter och käkar en banan och känner mig lite som en apa. Sean banans låt från mello 2012 spelar i högtalarna. Passande eller hur, jag börjar väl snart att leta loppor på folk också...trött vicky?
- Ja en aning.....
Snart är det fredag mina vänner! Det vi alla suktar efter på måndagsmorgonen, eller i alla fall jag. Mina planer för denna helg är inte helt spikade ännu men på lördag blir det antagligen lite fest för mig och min lilla far och på söndag blir det match i Hässleholm annars blir det väldigt lugnt. Vad ska ni hitta på för kul?

Nu blir det lite plugg sen städning, kvällsmat måste också fixas. Vi hörs lite senare! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0