Bränna kalorier på Ikea?

Hallå ja!
Precis kommit hem från Åhus, spelat match där och tyvärr blev det en förlust för laget.
Själv spelade jag ganska kasst. Det har väl inte gått så himla bra dom andra gångerna heller när jag spelat där men i slutet bara lossna allt och jag ökade dom två sista serierna och fick 166, 196.

När vi åkte imorse var det typ 13 plusgrader och strålande sol och sen nu när vi kom hem så var det helt molningt och grått. Såklart.
Mina planer var att dra på mig löpartightsen och snöra på mig racerskorna men känns inte fullt lika lockande längre.
Så nu blir det ändrade planer minsann, jag drar på mig Easytone dojorna och tar och åker till Ikea och bränner lite kalorier där istället om inte pengar. ÄR i STORT behov av en byrå och lite annat smått och gott.
Ha en fortsatt bra dag!♥ kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0