Dagens !

Alltså jag bara älskar min väg till skolan ibland. Jag får alltid se, vara med om, eller höra något kul nästan varje morgon och det kan faktiskt avgöra hur dagen blir, ett skratt gör ju en hel del.
Någon morgon såg jag en riktigt ball tant med rullator i typ 80-års åldern. Hon bar en blommig, söt, tantig klänning och kan ni gissa vad hon hade till?
En neonrosa jacka och pannband. Dör så härlig syn det var för ögonen mina!
Men idag så jag något  helfräckt som man fan inte ser varje dag iallafall!
En man, i ja kanske 40 års åldern med fin kostym, skjorta och slips (typisk kontorsman) med värsta hörlurarna på huvudet åkandes på en skateboard. Haha hur cool får man bli på en skala?

Jag var bara såå tvungen att lätta mitt hjärta på dagens händelse för er ;)
Nu ska jag minsann dra iväg och träna. Ha det gött!♥


Kommentarer
Postat av: ellen carmonius

Du är så fin Vicky! ♥

2012-03-30 @ 17:35:37
URL: http://ellencarmonius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0