Det vankas fest.....

Godmorgon!
Här var man upp med tuppen minsann, eller ja snarare med Emil. Den lilla skitungen har energi till tusen!
Inte träffat han på nästan 3 veckor och det har hänt så mycket sedan dess. Snacket är helt annat och alla hans idéer alltså. Fullt ös medvetslös!
Idag ska det städas, handlas, bakas, lagas mat för det vankas nämligen födelsedagsfest ikväll. Pappa fyller 41 år idag och jag fyllde år för snart två månader sedan men då var jag iväg och åkte skidor ju så vi slår ihopa allt till en 56 årsfest istället! Många ljus på tårtan.....

Nu blir det ett hopp in i duschen, ser ut som ett litet troll så det måste jag göra något åt innan jag ger mig ut bland folk.
Ha en bra dag så hörs vi senare! kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0