En sommardag i Mars?

Hej puddingar mina! Hoppas allt är bra med er!
Har inte skrivit här på två dagar för jag har absolut inte haft något att skriva om, har jag inte nu heller men ville bara kika in och visa att jag lever ;)
Det är den 27 Mars idag och termometern har visat 20 grader vilket är helt galet underbart! Jag och Therese slutade halv två idag så vi tog tillfället i akt och gick till Hardys och avnjöt årets första glass. Mmmmm vad gott det var!
Nu sitter jag och lyssnar på skön musik, pluggar och pluggar lite till. Har massor att göra klart till på fredag, stressad som tusan! Men bara bita ihop, 3 dagar kvar sen är jag ledig 8 dagar. Gööööör skönt!
Ha en fortsatt bra dag! kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0