Fredag i blodet!

Jag är inte full, jag ä bara berusad av din skönhet! ;)

FREDAG mina vänner, gööör skönt! Och som grädden på moset är jag ledig till måndag vecka 15, me like! Dock har jag ingen aning om hur jag ska slå ihjäl denna tiden.
Mys med mina galet fina vänner, film, Espresso House och bara ta det lugnt och ladda batterierna känns ganska lockande.
Denna dag har varit full med raggningsrepliker, skratt och vrickade kommentarer, det är väl så en perfekt fredag ska vara med en avrundning av fest eller mys på kvällen. Right?
På hemvägen innan idag svängde jag in om Sport Ringen och köpte löparskorna och ett par andra helt vanliga vita nätta skor. Löparskorna ska invigas imorgon med en lång runda av flås, svett och envishet!

Ikväll blir det mys i soffan med min lilla fisunge Emil, finns inga ord för hur mycket jag älskar honom♥ Tänk, den sista April har han funnits hos oss i 2 helt fantastiska år. Den mest älskade sladidisen i världen!

Ha en fortsatt grym fredag, kram på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0