Gokväll kära ni. Hoppas allt är bra med er...

imag1651 (MMS)

Gokväll kära ni. Hoppas allt är bra med er! Med mig är det bra, galet trött bara. Sov inte mycket inatt så har varit lite av en levande zombie idag. Vädret har varit mycket underbart idag och solen började inte gå ner för än närmre sju. Skönt! Dags att ställa tillbaka klockan på söndag ju. Eller är det fram? Hmm ja något av det är det iallafall, noll koll här.... Jag ligger nu och lyssnar på mysig musik och pluggar. Prov imorgon, och jag känner mig för en gångs skull lugn inför detta. Brusar lätt upp mig i onödan, för man vet aldrig när mina blackouter infaller sig och i värsta fall blir det på proven.... hehe ganska oplanerat om jag får säga det själv... :) Blir lite Big Brother tittande sen en dejt med kudden. Och bara för att avluta med något tokbra så är det faktiskt fredag om några timmar! Kram på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0